3 Sezoane - 30 Episoade

img0
2018 TERMINAT 50 min 289

Vedeți ascensiunea cartelului de la Guadalajara, în timp ce un agent american al DEA află despre pericolul țintirii narcoștilor în Mexicul anilor 1980.

Recenzie

Recenzie serial Narcos: Mexico

Narcos a început ca o emisiune despre Pablo Escobar, un gangster din viața reală care i-a întrecut chiar și pe cei mai revoltătoare ficțiuni. Spectacolul a construit un thriller polițist convingător în două sezoane în jurul vieții și morții sale uimitoare. Dar, în timp ce Escobar a murit, Narcos – un hit care a avut premiera în 2015, când Netflix își construia rapid imperiul streaming – trebuia să continue. Un al treilea sezon a urmat unui alt cartel columbian. Apoi, un spin- off , Narcos: Mexico , a urmărit un cartel paralel în America Centrală. Primul sezon și-a detaliat ascensiunea; al doilea isi relateaza caderea. Dacă a avut vreun sens în toate acestea, a devenit greu de urmărit. Spectacolul este prea ocupat după cocaina.

Narcos: Mexico

este povestea primului cap al drogurilor din Mexic, Miguel Ángel Félix Gallardo (Diego Luna). Cele 10 episoade care au premiera săptămâna aceasta detaliază implozia dramatică a imperiului lui Gallardo, o prăbușire care face ca televiziunea să fie extrem de distractivă. Cu toate acestea, în ciuda spectacolului palpitant, epuizarea se infiltrează. Chiar dacă își propune să fie ceva mai mult, Narcos: Mexico nu pare să aibă ambiții cu mult peste cele ale criminalilor pe care îi urmărește, împingând mai mult produs.

Al doilea sezon din Narcos: Mexic

dorește să spună un punct despre consecințe, cel puțin la nivel de suprafață. Prăbușirea imperiului lui Gallardo provine direct din acțiunile neplăcute întreprinse în timpul ascensiunii sale – cel mai direct, uciderea agentului DEA Kiki Camarena (Michael Peña), care îl trimite pe agentul Walt Breslin într-o misiune nesăbuită de răzbunare. Există, de asemenea, poduri arse pe parcurs, prietenii incendiate pentru a fi folosite drept combustibil pentru ambiție, care îi lasă pe mulți dornici să-l vadă pe Gallardo fără putere.

De-a lungul timpului, Narcos face ocazional uverturi asupra semnificației mai mărețe a poveștii pe care o spune. Pe parcursul a 10 episoade, manevrele disperate ale lui Gallardo de a-și păstra controlul asupra afacerii sale și de a-l menține pe cei care l-au disprețuit au consecințe care reverberează dincolo de lumea interlopă criminală, ducând în cele din urmă la alegeri prezidențiale trucate. "Suna familiar?" naratorul spectacolului face cu ochiul.

Există o serie lungă de ipoteze în acest sens, idei care au fost prezente în Narcos încă de la început, chiar dacă ocazional a făcut plăcere subversiunii lor: că națiunile din America Centrală și de Sud sunt locuri de joacă fără lege pentru corupți, unde prosperitatea nu poate fi decât. cuprins de escroci și domnește violența. Din când în când, Narcos se străduiește să complice acest tablou, aproape în întregime prin narațiune: o renunțare care observă că traficul de droguri din Mexic și Columbia există în întregime pentru a servi apetitul celor bogați din SUA și Europa, sau altul despre cel fundamental. influența destabilizatoare a politicii externe a Statelor Unite care a creat probleme în schimbul strălucirii „rezolvării” acestora.

Universul moral real al show-ului este mult mai simplu: dealerii de droguri merită orice le vine, băieții răi câștigă adesea, iar băieții buni ar trebui să poată face tot ce este necesar pentru a-i opri.

Narcos nu se poate complica mai mult,

pentru că în acest fel ar recunoaște că toate aceste povești sunt aceeași poveste și, spunându-le, spectacolul devine complice. La jumătatea primului sezon din Narcos: Mexico , Gallardo (Diego Luna) își părăsește țara natală pentru o întâlnire secretă în America de Sud. Într-un moment care este conceput să fie o mare surpriză pentru fanii de multă vreme Narcos , Pablo Escobar (Wagner Moura) îl așteaptă.

„Întotdeauna am văzut asta ca despre universul de supereroi Marvel al narcotraficanților de legături și că toți coexistă”, a declarat showrunnerul Eric Newman pentru The Hollywood Reporter la puțin timp după premiera sezonului în 2018. Este un mod grosolan de a descrie dinamica. în joc în aceste povești de carteluri și corupție, dar și una foarte americană. Gringos, așa cum spun mexicanii care fac treaba murdară pentru șefii cartelului, vor mereu mai mult. Și ce expresie mai bună a „mai mult” există decât excesele universului cinematografic modern?

Așa a continuat Narcos

și cum va continua dacă își va continua rularea. Așa cum Narcos: Mexic ia adus înapoi la Narcos cu un cameo Escobar bine desfășurat care descrie o întâlnire care probabil nu a avut loc niciodată în lumea reală, spectacolul continuă să sugereze modalitățile în care se va extinde în exterior și continuă să spună astfel de povești acum că a epuizat drama Federației lui Gallardo. Nici nu este subtil, asigurându-se în primul sezon că știi că șoferul lui Gallardo, Joaquín Guzmán, îl numește „Chapo” și petrecând o perioadă considerabilă de timp în acest sezon punând bazele rivalităților pe care le va duce în viitor, pentru ceea ce va fi unul dintre cele mai prelungite conflicte din istoria războiului împotriva drogurilor din Mexic.

Ați putea spune această poveste la infinit, pentru că se spune și astăzi, cu fiecare poveste a unui alb înfuriat la sunetul vorbirii spaniole, cu fiecare raid ICE, cu fiecare cântare pentru zid. Dramele cartelurilor precum Narcos sunt basme pentru o națiune în declin, care aplatizează țări diverse și complicate în beneficiul unei națiuni care refuză să recunoască ravagiile pe care le-a provocat în lume.

Director: Carlo Bernard, Chris Brancato, Doug Miro

Gen: Crimă, Dramă

Cast: Alberto Guerra, Alejandro Edda, Alfonso Dosal, Gorka Lasaosa, José María Yázpik, Luis Gerardo Méndez, Luisa Maria Rubino, Manuel Masalva, Matt Letscher, Mayra Hermosillo, Scoot McNairy